glömde

glömde en sak, vet att många undrar hur jag kommer att göra när novellen är slut. Just nu har jag några kapitel kvar men tänkte skriva mer i helgen  så det kanske inte blir någon uppdatering av novellen på fre-lör :P hoppas att det är okej haha.

Men iaf, när novellen är slut så ska jag skriva eom hur det är idag och ha en till frågestund (då inte nu ) sen vet jag faktiskt inte hur jag gör. Har aldrig varit ett big fan av bloggar men jag börjar gilla det. Till en början skulle jag bara lgga upp novellen men funderar på att fortsätta :P Får se hur jag gör och räkna med fler kapitel sen, det kommer att komma meeer :P

Godnatt allihopa och hoppas att ni får en bra torsdag  :)
Puss och Kram / J

Kommentarer
Postat av: Isabella

:D:D, mer? :O, lite trögfattad, kommr du kanske skriva fler kapitlar sen? :O

2009-09-17 @ 11:31:01
Postat av: C

nej de är inte okej att du inte lägger upp fre o lö men du borde fortsätta o blogga vanligtvis (när de e slut) alltså fortsättningen på ditt liv o så:D

2009-09-17 @ 14:26:42
Postat av: JENNIFER

isabella; aa ska skriva de sista kapitlerna på söndag ;) men just nu finns det 3 till o sen kommer jag skriva ännu mer så än är det inte slut på ett tag:P



C; tyvärr så kommer det nog att bli så eftersom att kapitlerna kommer att ta slut och jag har inte tid att skriva förrens på söndag

2009-09-17 @ 19:06:21
URL: http://sannhistoriaa.blogg.se/
Postat av: menna

dunderblogg!

2009-09-17 @ 23:22:12
URL: http://mennamassry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0