haaaaaaallu

Godeftermiddag allihopa :) Hoppas att ni har haft en underbar helg.
Jag har haft en toppen helg och det firar vi med ett till kapitel lite senare haha :D yeeeey

Fick en jättebra fråga också -

Jag har en fråga också.. Vad tycker du om llt detta som har hänt, är det dåligt, bra eller jobbigt så där? Blir du arg om man säger att novellerna är riktigt spännande oh bra? :)

Jag blir absolut inte arg när ni säger att novellen är bra, det är sånna kommentarer som får mig att vilja blogga! Det är för eran skull jag lägger upp novellen och jag älskar när ni kommenterar,  vare sig det är frågor eller bara kommentarer!

Hmm, vet inte riktigt vad jag ska svara på den andra  frågan. När allt detta skedde  så mådde jag vädligt dåligt under en period men samtidigt kunde jag vara så jävla lycklig. Det som hände  då har format mig till den jag är idag och jag är mycket starkare och mognare nu. Som sagt så är detta en tid i mitt liv som jag alltid kommer att minnas, både för det dåliga som hände men även det bra för under denna period kunde jag verkligen älska livet och allt runt om kring mig. Men som ni förstår så var det föör mycket som hände under en för kort tid :P

KRAMAAAAAAAR / J


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA nu blev jag glaad:):):) hihi.

Du är bäst och din blogg är så jäävla bra

2009-09-13 @ 18:22:56
Postat av: Isabella

Tack för svaret Jennifer! Nu vet jag iallafall att du svarar, som vissa andra inte gör. Dina noveller är skitbra och spännande, sluta inte blogga! Tack fr att vi får n blogg att läsa, en BRA blogg :)

2009-09-13 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0