Kapitel 17

17.
Dörren till mitt sovrum öppnades och där stod mamma med chipsen.
- Hej Alex, jag visste inte att du skulle komma.
- Hej, nej inte Jen heller det var en överraskning.
- Okej, men här har ni, sa mamma och slängde chipsen till Alex och stängde sedan dörren.
Vi låg och kollade på en film, en skräckfilm som hette When a stranger calls. Jag låg på Alex bröst med min hand runt om honom, han hade sin ena arm över min och den andra på min rumpa.
- Meeen aj! Kläm inte så hårt jag får ont ju, sa jag och skrattade
- My bad, men det är svårt att motstå.
- Är det svårt att motstå?
Jag satte mig gränsle över honom och han stirrade på mig. Jag tog hans händer och placerade de på min rumpa, mina händer var på hans bröst och jag började kyssa honom sakta. Sedan la jag mig bredvid honom igen.
- Vad var det där ? sa han
- Inget speciellt, sa jag och skrattade
- Men du kan ju inte bara göra sådär, antingen ingenting eller så fortsätter du, sa han och skrattade han med.
- Nepp, sa jag och retade honom, älskade att göra det.
- Okej som du vill, sa han och la sig ovan på mig. Han kysste mig på halsen, hans ena hand klämde på min rumpa, den andra lekte han med mitt hår med. Han bet han mig i örat och sen kysste han mig på läpparna, bet mig i underläppen sedan la han sig bredvid mig igen.
- Det där funkar inte på mig, sa jag
- Inte? Så du vill inte att jag ska fortsätta? Han drog bort armen som var runt mig.
Vi båda visste vad jag ville svara, men jag var envis nog att säga nej.
- Okej okej, då vet jag, sa han och la sig en meter ifrån mig. Han tittade på mig och blinkade med ena ögat. Vi låg ifrån varandra i inte mindre än fem minuter innan jag kände att jag ville ligga bredvid honom igen, ville ha hans arm runt om mig och känna hur han hjärta slog.
- Va inte barnslig och kom och lägg dig här, sa jag
- Är du säker på att du vill det då? Hans ögon glittrade och hans leende kunde man döda för.
- Jag är säker
- Okej synd, jag orkar inte flytta på mig.
- Men hallå..
- Hallå? Sa han och härmade mig. Jag tog en kudde och kastade på honom.
- Aj vad ont det gjorde, sa han och skrattade och kastade tillbaks kudden på mig. Jag lekte att jag fick ont och höll för ögat.
- Oj förlåt, sa han och kom närmare.
Jag fortsatte att hålla för ögat och gnällde lite.
- Gick det bra eller?
Jag tittade upp mot honom och skrattade, han fattade att jag hade lurat honom.
- Din jävel! Sa han och skrattade och vi la oss bredvid varandra igen.
- Vet du en sak, sa han
- Nej
- När allt är bra mellan oss känns det som att vi on top of the world. Pallar inte med nå mer bråk och så, vill att allt ska vara som det är nu.
- Mm jag vet, tycker likadant. Men vi får försöka att hålla oss ifrån allt sånt då
- Ja men det är ju alltid oss det handlar om, vi är ju alltid inblandade
- Ja det är sant, men vi får hålla låg profil
- Aa det får vi göra, James Bond sådär
- Exakt, vi skrattade och fortsatte sedan att kolla på filmen. Jag kände mig väldigt trött och hade svårt att hålla ögonen öppna.
- Sover du?
- Nej
- Vad dålig du är, jag sätter ju mina händer framför dina ögon men du reagerar inte.
- Amen jag kanske blinkade
Han skrattade så att han höll på att kissa på sig, jag likaså.
- Sov inte, du ska vara vaken med mig
- Ska försöka.
Jag ändrade position så att jag kom högre upp, Alex la sitt ben över min höft och jag började leka med hans ben, kliade, gjorde ringar. Kunde inte hålla mina ögon öppna men fortsatte att leka. Precis när det kändes som att jag skulle somna nöp han mig i rumpan.
- Men aj! För att?
- Du somnar
- Men nej jag tittar ju på filmen till och med.
- Gumman du började göra de där ryckningarna som man gör precis innan man sover.
- Jaha haha men jag är så trött.
- Ska vi stänga av?
- Jag ska sova, men kolla du ifall du vill.
- Nej.. då sover jag också.
Vi stängde av tv:n och la oss i sängen, han såg bakom och höll om mig. Jag kysste honom på armen och sa god natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså goooosh, finner inga ord :O DU ÄR BÄÄÄST

2009-09-03 @ 23:52:10
Postat av: Anonym

assåå jag döör, vill läsa mer nuuuuuuuuuuuunununununuuu. är skit glad över att jag ba råkade klicka på en läänk :) skriv meer nu :D

2009-09-04 @ 00:26:02
Postat av: Anonym

skit onödigt kapitel, inget händer ju :S ba att ni ligger o håller på, vii vill ha dramaa!!

2009-09-04 @ 16:25:22
Postat av: Anonym

Vad söta =)

2009-09-04 @ 16:37:25
Postat av: Anonym

tack för de fina kommentarerna, det värmer :)



och du som tycker att det är onödigt, ingen har tvingat dig att läsa :P



kramar/ J

2009-09-04 @ 19:36:22
URL: http://sannhistoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0