Kapitel 24

24.

Jag vaknade av att Alex klämde på min rumpa, han låg bakom mig och höll om mig med den andra armen. Jag var helt slut så orkade inte säga någonting, min kropp kändes som en sten. Han fortsatte att klämma och hans hand hamnade på mitt könsorgan, samtidigt så kysste han mig i nacken.  Jag tog min mobil och tittade på klockan, den var 15.16. Jävligt dålig ovana vi hade börjat med, att sova bort hela dagen.
- Är du vaken?
- Ja, svårt att sova när du håller på så..
- Ska jag sluta?
- Nej menade inte så, den är ändå halv 4 snart.
Jag vände mig om och la mitt ena ben över hans höft, vi kysstes och jag bet honom i läppen. Kunde inte motstå hans fylliga läppar, fanns inget bättre än att kyssa de. Hans hand var kvar och två fingrar gled in, han gjorde mig varmt. Drog i hans t-shirt vid halsen och klämde på hans armmuskler.

- Schh, mamma är hemma, sa han
Jag svarade inte utan la mig på honom, kysste han på halsen och tog av honom t-shirten.
- Har du kondom? Frågade jag
- Nej men de e lugnt.
Han vände på mig och la sig på mig, vi hamnade i den vanliga missionär ställningen.
- Woops..
- Vaddå woops?
- Eh.. asså, råkade komma i dig.
- Skojar du?
- Nej asså de gick fett snabbt..
- Är du allvarlig Alex?

- Ja..
Han la sig bredvid mig och vi båda var tysta, han skämdes och jag visste inte vad jag skulle säga. Vi hade ingen kondom och jag åt inte p-piller. Tillslut bröt jag tystnaden..
- Det var lugnt va?
- Men jag brukar alltid hinna, men de gick fett snabbt. Inte så att jag gjorde det med flit eller hur..
- Nej det vet jag men fan du måste ju ta ansvar
- Ansvar? Pallar inte ens svara på det asså..
- Nej snälla gör oss båda en tjänst och håll bara käften..
- Så du ska bli sur också?
- Du vet att jag inte käkar p-piller och du sa att det va lugnt.. är inte direkt glad
- Men det var ju fan inte meningen, inte så att det är värsta grejen
- Inte? Tänk om jag blir gravid
- Inte stor chans och det finns något som heter abort
- Asså du är för rolig, det är inte så jävla lätt med abort.
- Vaddå så om du någon gång blir gravid, funderar du seriöst på att behålla det?

- Vet inte, har inte tänkt på det.
- Vet inte? Så du skulle kunna tänka dig att bli mamma?
Jag var så irriterad, först hade han gjort ett stort jävla misstag. Skyller inte allt på honom, jag var också oansvarig som lät det ske men han chockade mig verkligen i den här diskussionen. Att göra abort är fan inte nånting som är lätt och det krävs stora funderingar bakom. Självklart ville jag inte vara mamma nu för då hade jag ju inte brytt mig, men om jag blev gravid så skulle jag vara tvungen att tänka efter innan jag tog ett beslut.
- Vet inte, nej asså egentligen inte. Men det är ett beslut man måste tänka igenom.
- Vad finns det att tänka över? Varken du eller jag är redo för att skaffa barn, vi är för unga och kommer att förstöra vår framtid.
- Då vet jag vad du tycker i alla fall..
- Mm, men va inte sur orkar inte bråka om det här, det kanske inte hände nått.
- Nej är inte sur, blev bara irriterad men aa det är sant.
Han kramade om mig och pussade mig på pannan. Tror att vi somnade för nästa gång jag kollade på klockan var den 5.
- Jävla slöfockar asså, vi sover bort varenda dag! Sa jag och väckte Alex
- Oj somnade vi?
- Japp haha vi är för roliga..
- Orkar inte gå upp, finns det inget på tv?
Jag satte mig upp och virade en filt runt mig, tv kontrollen låg på skrivbordet och jag satte på tvn. På mtv gick programmet from g’s to gents.
- Låt det där programmet vara fjant, sa Alex och nöp mig på armen
- Hade tänkt det nörd, sluta nypas
- Vad ska du göra? Sa han och fortsatte. Jag vände mig mot honom och gav honom en lös örfil.
- Wooo, det där kommer du ångra, sa han och tog tag i mina händer så att jag satt fast. Han gjorde alltid så att jag inte kunde röra på mig, han gick i någon slags brottning/boxning så det var en enkel match att brottas med mig. Han började picka på min panna och jag skrattade, bönade och bad men han fortsatte.
- Säg förlåt, säg förlåt
- Förlåt Alex, förlåt hahaha sluta jag får ont!
Han fortsatte att picka på pannan och skrattade medans, det värkte i mina armar för han höll så hårt. Tillslut släppte han och jag ville ge honom en till örfil i hämnd men visste bara hur det skulle sluta.
- hahaha du är sjuk, kommer få blåmärken
- Rätt åt dig när du har den där attityden, slåss och grejer.
- Du började
- Lalalala tyst bara
Vi skrattade båda två och kunde inte hålla mig utan gav honom en till örfil, så började det om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå komma i dig - hade ni typ sex?

2009-09-11 @ 15:34:44
Postat av: Anonym

dom hade sex

2009-09-11 @ 16:21:26
Postat av: JENNIFER

precis vi hade sex och han fick utlösning i mig, på det sättet kan man bli gravid ;)

2009-09-11 @ 19:18:40
URL: http://sannhistoriaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha hahha då förstår jag.."/

2009-09-11 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0