Kapitel 30

30.

 

Det här är ett stycke ur min dagbok som jag förde under denna tid.

”Jag älskar Alex, jag älskar honom. Jag litar på honom och jag respekterar honom. Men ändå finner jag inte mod att berätta vad som har hänt, vad ska jag göra? Jag är så trött, hur fan ska man orka? Vill bara att allt ska vara bra, vill ligga i hans famn och krama om honom. Det är mitt fel alltihop och jag får ta konsekvenserna av det idiotiska som jag har gjort. Jag vet varken ut eller in.


Du gör mig så jävla lycklig Alex men samtidigt har tiden med dig varit så jävla jobbig. Det är absolut inte ditt fel men det händer så mycket runt dig. Eller runt oss ska jag kanske säga. Jag vill inte släppa dig för jag älskar dig mer än vad jag älskar mig själv. Ska jag släppa mig själv då?”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0