Kapitel 37

37.

När Bryan hade gått så gick jag till köket för att börja med maten. Skulle göra Alex favoritmaträtt nämligen kyckling wok, det var enkelt att göra också. Det tog inte alls lång tid att göra maten klar, så hade gott om tid på mig med annat. Jag dukade väldigt fint med tända ljus och tog fram ros bladen jag hade köpt och spred ut de över bordet. Jag hade fortfarande inte snackat med Alex på hela dagen och kunde tänka mig att han var sur för att jag hade ”glömt bort” hans födelsedag men det var det som var roligt. Efter det så gick jag in i hans rum och satte på datan som var kopplad så att hans plasma tv var dataskärmen. Laddade ner en ny film som skulle vara bra och la några rosblad på golvet och sängen. Jag kände att det vibrerade i min ficka så jag tog upp mobilen och såg att Bryan hade skickat ett sms där det stod. ”Släpper av honom om tio min”

Jag hörde hur porten öppnades så jag sprang fram till ytterdörren och gömde mig bakom hörnet. Alex öppnade dörren utan att se mig men när han stängde dörren så stod jag där bakom.
- Va? Vad gör du här?
- Grattis på födelsedagen älskling! Sa jag och pussade och kramade honom.
- Tack gumman, trodde att du hade glömt bort det har väntat på att du skulle höra av dig hela dagen.
- Jag vet, ville överraska dig.
Han hängde av sig jackan och gick in till köket, jag gick efter honom.
- Fan vad fint du har gjort älskling!
- Tack..
- Näej har du gjort wok?
- Din älsklingsmat
- Du är så bäst gumman vet du det? Sa han och kramade om mig.
- Allt för dig
Vi satte oss ner vid bordet och började käka.
 - Hur fan gick det här till? Sa han
- Din mamma hjälpte mig, Bryan också. Vi hade planerat det här innan, de skulle sova hos dina kusiner till och med fast jag inte ens sa någonting om det.
- Äre sant? Och jag har inte hört någonting, era ormar, sa han och skrattade
- Vi är smidiga.
- Verkligen, blev helt blåst.
- Det är därför det kallas överraskning
- Haha eller hur
Efter att vi hade käkat klart så plockade jag bort allting och vi gick in till Alex rum.
- Har du fixat här också?
- Japp
- Helt gullig.
Han tog min hand och drog mig till sig sedan så kysste han mig.
- Älskar dig gumman
- Detsamma, men hallå. Ser du inte presenten som ligger på sängen, öppna öppna
- Lugn nu snorunge haha
Han satte sig på sängen och tog öppnade paketet. Där i låg ett par fred perry skor som jag visste att han ville ha, vid sidan om låg det en Armani Auqa Di parfym.
- Taaack så mycket älskling, men det är för mycket!
- Absolut inte, det kan aldrig bli för mycket.
- Jodå
- Tänk att min lilla kille fyller 20, du är stor nu
- Jag har alltid varit stor jämfört med dig lillefot
- Ja det kanske men snart är du min utköpare från systemet
- haha det vill du va
Jag satte mig bredvid honom i sängen och satte på filmen. Vi höll om varandra och bara myste och det var stunder som denna som gjorde att jag orkade fortsätta. Alex gjorde mig så lycklig och jag hade aldrig känt så här för en kille tidigare. Jag älskade honom och han gjorde mig starkare.


Kommentarer
Postat av: :)

uppdatera mera! jätte bra blogg!!

2009-09-21 @ 15:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0