Kapitel 40

40.

Jag kollade på klockan på datan och den var halv 4, redan.
- Alla har gått nu! Hörde vi Alex skrika och han gick emot rummet där vi var. När dörren öppnades så ryckte Chris tag i mig och höll i mig. Alex såg nog inte att han höll i mig men han gav mig en iskall blick eftersom att jag stod så nära Chris, så jag ryckte min hand och skulle gå emot Alex. Men Chris höll kvar armen och drog mig ännu närmare.
- Va fan gör du, släpp henne. Skrek Alex och gick emot oss.
- Ett steg till och du har ingen brud, sa Chris och jag såg på Alex att han stelnade till. Han backade undan och jag blev chockad, varför gjorde han inget?
- Lyssna, ta bort den där snabbt okej, sa Alex
- Backa då, svarade Chris
Jag förstod att det inte var någon lek och att Chris höll i någonting farligt. Jag sa ingenting.
- Vad vill du? Släpp henne nu
Chris svarade inte utan slickade mig på halsen, jag ryste till. Han lyfte upp ena armen och satte någonting kallt mot min hals, kollade ner och det var en kniv. Jag blundade och kände hur tårarna pressade sig igenom ögonlocken. Hans andra hand som tidigare höll i mig var på min rumpa och han tog på hela mig.
- Släpp mig äckel, skrek jag
- Käften din slyna, svarade han och tryckte kniven hårdare mot min hals.
- Säg inget Jen. Chris vad vill du? Sa Alex
- Din bror vet, jag tror att jag har gjort min poäng tydlig nu, svarade han och bet mig löst i örat. Sen så slickade han mig på halsen igen och tog på mina bröst.
- Stanna här i rummet och försök ingenting, sa Chris och tog bort kniven från min hals. Han gick ut ur rummet och vi hörde hur ytterdörren smälldes igen. Jag stod kvar och tårarna rann ner för mina kinder. Alex gick emot mig och försökte krama om mig men jag puttade bort honom.
- rör mig inte
- va?
- jag sa rör mig inte

- jag hörde de men varför
- Varför? Skojar du med mig Alex, du lät honom ta på mig och du sa inte ett fucking ord!
- Han hade en kniv mot din hals, vad fan ska jag göra?
- Nånting inte fan bara stå där och glo
Dörren öppnades och Bryan kom in
- Vad har hänt?
- Chris höll i mig och hotade mig med en kniv samtidigt som han taffsade på hela mig, och Alex bara stod där! Sa jag
- Vänta vänta va?
- Aa du hörde, bara för att du är skyldig honom pengar
- Hur vet du de?
- Jag hörde
 - Fan vet inte vad jag ska säga Jen, det var inte meningen att det skulle gå ut över dig, sa Bryan
- Jag vet
- Va inte sur på mig Jen, de va ju inte mitt  fel, sa Alex
- Vet att det inte var fucking ditt fel, men öppna din käft fan! Om han skulle våldta mig skulle du bara kolla på då eller?
- Lugn nu, överdriv inte

- överdriver inte någonting, fega jävel
- Lugn! Skrek Alex. Du kan fan inte säga så! Han höll en kniv mot din hals vad fan skulle jag göra? Ville fan inte riskera att han skulle göra någonting mot dig.
- Men det gjorde han ju! Blundade du eller?
- Med kniven menade jag
- Håller med er båda faktiskt, ni båda har rätt. Tänk om han skulle göra nått annat, sa Bryan
- mm, svarade jag och trängde mig förbi båda två och gick in på toaletten. Behövde tid för mig själv, hur fan kunde det här hända igen? Varför händer allt nu för, varför?


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla skriv ett kapitel till nu nu nuuuu!!

2009-09-23 @ 23:33:19
Postat av: galla

jag bokstavligen älskar din blogg.

2009-09-24 @ 01:18:49
URL: http://gallakader.blogg.se/
Postat av: nats

mer mer:D

2009-09-24 @ 15:01:07
URL: http://nathaliealkhalisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0