SVAREN :D

 

1. Anonym om Frågestund:

vart kmr alex ifrån =)

SVAR:
Alex kommer ifrån Uganda men han är född i Sverige.

 

2 . Safi om FRÅGESTUND:

1. Kommer vi få veta vem det var som sköt Putin? 2.Och vad hände med Alles bröder?

SVAR:
1. De som sköt Putin är inga jag har nämnt i novellen utan det var två killar från ett rival gäng till Putins.
2. Alles äldsta bror sitter inne på ett ungdomsfängelse nu och avtjänar ett halvårigt straff, vad han straffades för vet jag faktiskt inte. Den andra lever och mår bra, håller sig laglig.

 

3. nathalie om FRÅGESTUND:

Hur många kapitell är det kvar? :)

SVAR:
Det är totalt 54 kapitel plus ett sista där jag skriver om hur det är idag.

4. Anonym om FRÅGESTUND:

vilket land kmr du ifråm??

SVAR:
Jag är svensk med spanska rötter, farfar är spansk.

 

5. z om FRÅGESTUND:

1. hur träffades du och alex och 2. vad tyckte du om honom i början?

din blogg äääääääääääger asså, got damn

SVAR:
Tack så mycket!
1. Vi träffades genom Peter faktiskt. Jag och Peter har känt varann jätte länge, minns inte ens hur vi blev kompisar. Men i alla fall så hängde vi ganska ofta och hade många gemensamma kompisar. En dag var vi ett gäng som skulle gå på bio och då tog Peter med sig Alex. Och på så sätt började vi prata.
2. Först när jag såg honom tyckte jag att han var riktigt snygg, men jag hade hört att han inte skulle vara en bra kille osv men jag gav honom en chans och det visade sig att han var helt underbar. Så lita inte på alla rykten utan ge personen en chans :P

6. ida om FRÅGESTUND:

skulle vilja ställa en frpga till Alex om det går ; vad tycker du om novellen och sådära.

dör för din blogg, spanar in den varje dag

SVAR:
Taack så mycket!!
Absolut att det går, nu är det Alex som skriver. Asso i början visste jag ej att Jen skrev den här novellen men efter ett tag så visade hon mig den. Jag dog asso, hon beskrev allt så bra och det var skönt att läsa igenom den faktiskt. Fick veta bättre hur hon kände under allt o sådär, men jag diggar den asso o jag va en av de som uppmanade henne att publicera den.

 

7. Hala om FRÅGESTUND:

hejj , hur många kapitel har novellen jag vill verkligen veta hur det är nu ?

SVAR:
det är 54 kapitel plus ett sista

8. Anonym om FRÅGESTUND:

1. Går du i skolan?
2. Kan du inte visa nån bild eller?
3. Beskriv alex?
4. Hur många kapitel är de kvar?

SVAR:
1. Nej jag tog studenten förra året och har tagit ett sabbats år så vilar från skolan
2 – svarar på de sen
3. Alex har ett hjärta av guld, genom snäll rakt igenom. När det gäller kärlek asså, han gör allt för den han älskar. Men han har ett väldigt hett temperament och hamnar ofta i bråk, men det var mer förut och han har skärpt till sig. Men en skit skön och rolig kille.
4. De e 54 kapitel

9. Anonym om FRÅGESTUND:

1. Är det verkligen en sannhistoria ?
2. är du deprimerad efter det som har hänt ?
3. har du några bevis på att det är en sannhistoria?
4. hur gammal e du ?

SVAR:
1. Japp det är det
2. Idag är jag inte deprimerad nej, men under denna period skulle jag nog säga att jag var det. Eller delvis, när det var som jobbigast hade jag svårt att äta och gick ner flera kilo, så ja.
3. Mitt ord på att det är sant är det enda beviset jag har, eller Alex ärr och massa annat men ni fåt helt enkelt tro på mig.
4. Jag är 19, född 1990


10. Berfin  om Kapitel 46:

daaamn girl!! vet inte vad jag ska säga :P men en sak jag undrar är om du är invandrare? du har ju skrivit att din kille "alex" talar luganda, så antar att han är från uganda. men du har aldrig skrivit om din bakgrund osv, vilket jag tkr är lite synd. men hur du skrivit och allt, du fångar en verkligen. och jag hoppas verkligen att du och "alex" fortfarande är tsm, för ni verkar vara ett riktigt dunder par :D keeep going on!

SVAR:
Du fick ett privat svar på det du skrev och jag måste tacka igen när jag läser igenom detta en gång till. Berör mig verkligen!
Din fråga, jag är svensk men min farfar är spanjor, så en liten del  spanjor

 

11. Natta om FRÅGESTUNDEN:

1. hur gammal är du ? :)
2. är du fortfarande ihop med alex? :)

SVAR:
1. Född 1990, är 19 år idag
2. Svarar jag inte på nu :P


12. Natalie om FRÅGESTUNDEN:

Har du kontakt med din pappa? Älskar din blogg!:D

SVAR:
Som jag skrev i novellen så har jag och min pappa aldrig haft en bra kontakt, men konstigt nog har den blivit lite bättre när han inte bor här. Har inte träffat honom på ett år men vi pratar i telefon kanske en gång i månaden
Taack så mycket!!

 

13. Berfin om FRÅGESTUNDEN:

1. är du och Alex frtf tsm? om inte, har ni kontakt? 2. och du hade skrivit att ngn av er bodde i blåa linjen, vart? din blogg är bäst..

SVAR:
1. Svarar jag inte på nu :P
2. Minns inte vad du  menar, men ja nån av de jag har skrivit om i novellen bor på blåa linjen. En bor tex i akalla och en annan i husby

14. Anonym om FRÅGESTUNDEN:

hur mkt ere kvar tills slutet :o

SVAR:
Nej inte så faktiskt :P

 

15.

gallakader om FRÅGESTUNDEN:

är du och alex tsm? om inte, varför tog det slut?
hur många år sen var det hära?
och hur ser ditt liv ut nu?
umgås du fortfarande med dom, eller har du nya vänner?har någon av dom dött?

oj gud jag har så många frågar

SVAR:
Måste tyvärr säga att jag inte kan besvara på några av dina frågor, eller kommer att svara på alla i sista delen men inte just nu, så kom ihåg de. Men detta hände för ca 2 år sedan och nej ingen har dött, det kan du få svar på iaf haha ;) Och bara roligt med många frågor haha

 

16. Isabella om FRÅGESTUNDEN:

1. Hur mnga kapitel kvar?
2. har du kontakt med din bror?
3. Hur gammal e han?
4. Kontakt med pappa o mamma?
5. Umgås du fortfarande med alla,(alex bror oxå)?
6. Om inte: Ny kille och vänner nu?

LOVE !
SVAR:
1, redan svarat på
2. Min bror har flyttat hemifrån nu men ja vi har en bra kontakt. Snackar nästan dagligen på msn och telefonen och ses minst en gång varannan vecka.
3. Han är född 88, han är alltså 21
4. Jag bor fortfarande hemma hos mamma så henne ser jag varje dag. Som jag skrev i novellen så har jag och min pappa aldrig haft en bra kontakt, men konstigt nog har den blivit lite bättre när han inte bor här. Har inte träffat honom på ett år men vi pratar i telefon kanske en gång i månaden
5 & 6 – svarar inte på det nu :P

 

17. Anonym om FRÅGESTUNDEN:

1. kallar alla dig Jen?
SVAR:
1. De flesta av mina tjejkompisar säger Jen, och jag tror nog att alla killkompisar säger det. Jag har blivit kallat Jen sen typ 3an så är van med det :P

 

18. Amanda om Kapitel 50:

1. Heter Alex, Alex på riktigt? :P
2. Brukar du va i vällingby ofta?
SVAR:
1. Ja det gör han, men han kallas inte för Alex utan han har ett annat smeknamn
2. Då och då, om jag ska små shoppa så åker jag dit, brukar käka där ibland och tar man ju sig till ganska många ställen därifrån så brukar åka förbi där ganska ofta.


19.
Mandana om FRÅGESTUNDEN:

1. Vem är preston, kommer inte ihåg?
2. hur gammal är du nu?

din blogg är bääääst ;D
SVAR:
1. Preston är en kille som jag har känt i typ 4 år, han är från Kongo och är 88a. Han har gröna ögon och är stor, både musklig och lång. Honom lärde jag känna genom Peter, de två var alltid med varandra och eftersom att Peter var en av mina bästa killkompisar så lärde jag även känna Preston.
2. 19, är 90a.
taaaack så mycket :D

 

. Sen så fick jag miljoner frågor om varför jag inte vill lägga upp bilder på mig eller de andra;
SVAR:
Nej jag vill inte bli känd som kissie och de som någon skrev haha, eller nja kändis skulle väl vara roligt ;). Men inte pga detta, vill inte bli känd för saker som har hänt mig. Vill inte att någon utomstående ska veta vem jag är och vad som har hänt mig eftersom att jag anser att det är alldeles för privata saker som skrivs. Vill inte att alla ska veta att jag har blivit sexuellt utnyttjad, knivhotat och stunderna mellan mig och Alex. Nej jag tycker att det är alldeles för privat, om jag hade haft en vanlig blogg hade jag kunnat lägga ut bilder på mig men inte nu och här. Och nej tolka inte det fel haha, kommer inte skaffa en vanlig blogg heller. Jag förstår er verkligen, jag hade själv velat se en bild. Men utifrån mina beskrivningar av hur vi ser ut får ni bygga upp en egen bild, tråkigt jag vet men hoppas att ni förstår.

TACK FÖR ALLA ERA FRÅGOR OCH HOPPAS ATT NI BLEV NÖJDA MED SVAREN ANNARS ÄR DET BARA ATT KOMMENTERA!

KRAMAR / J


Kommentarer
Postat av: C

vad skrev du på det privata svaret till berfin om 46 på frågestunden vill verkligen veta :P om de inte är för privat:D

2009-10-03 @ 18:34:26
Postat av: Anonym

Vadå 4 kapitel kvar? Fan asså!

2009-10-03 @ 23:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0